marți, octombrie 27
Clientul nostru... plătitorul nostru
Cum se aplică cutuma asta? Diferit de cea cu "...stăpânul nostru". Plăteşti să te spămuiască. Eu, clientul cu cartelă PrePay de la Orange, sunt cam nemulţumit (de parcă ar conta) de partea cu informarea prin mesaje a celor de la Orange. Cei care sunteţi în situaţia mea ştiţi probabil la ce mă refer. Atunci când vreau să văd cât credit, minute, mesaje mai am, primesc 5 mesaje inutile. Păi de ce am eu nevoie să primesc câte un mesaj în care să aflu că am nu ştiu cât credit şi în al doilea mesaj să aflu că am credit total de nu ştiu cât, plus câte un mesaj pentru minute, mesaje naţionale şi internaţionale, etc. Nu era mai simplu să primesc un mesaj din care să le aflu pe toate? Mai contează la vreo firmă strategia asta de marketing?
Tweet
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu