”Noul Rom este mai aproape de tine, de valorile și ambițiile tale, căci noul ambalaj exprimă mândrie, libertate și visul american”.
Zău?!
Ca un rezultat al marketingului, dacă ”Noul Rom” nu mă reprezintă, atunci nu mă mai interesează să cumpăr produsul, nu?
Tweet
Now that's epic! A dracu' americanizati, ne fura si singura ciocolata cat de cat buna!
RăspundețiȘtergereAmericanii devin prea increzuti pentru ca romanul din ce in ce mai prostut, saliveaza la visul american. De parca visul american ar inseamna rai. Daca poarta steagul american in frunte nu inseamna ca e o stea. Nici ciocolata nu va avea gust mai bun daca are ambalajul ala.
RăspundețiȘtergereEu tot nu cred chestia asta : era unul dintre cele mai coioase produse autohtone. Nu cred chestia asta. Pe bune. E un trick de marketing. Sigur!
RăspundețiȘtergere:) ce naiv esti :))
RăspundețiȘtergereO sa cumpar doar pe cele cu steagul nostru. :)
RăspundețiȘtergerecrezi ca mai gasesti?
RăspundețiȘtergereDa. Inca se mai gasesc. Am cumparat aseara..mandra ca are steagul Romaniei..:P
RăspundețiȘtergereahahahah deci asta e pe bune ? :))))))
RăspundețiȘtergere