marți, noiembrie 16

„Ce mă enervează” - s-a rezolvat, o parte

Am scris mai demult despre ce mă enervează. Printre altele era robotul celor de la Orange; atunci când reîncarcai cartela era o voce foarte amenințătoare și enervantă care spunea că „te rugăm să folosești... altfel accesul la acest serviciu poate fi restricționat”.
S-a rezolvat! Acum(acum vreo câteva zile am observat eu) e o voce cu un ton mai plăcut.
Nu știu dacă au citit articolul meu, nu cred că am ajuns până acolo cu doleanța mea.

Totuși, dacă s-a rezolvat pe această cale, dragilor de la Orange, am fost numai clientul vostru de telefonie mobilă până acum. Mă mai supără ceva: când folosesc serviciu credit îmi vin 5-6 sms-uri. Nu se poate cumva să fie cum era înainte? Adică printr-un mesaj pop-up sau ceva de genul.

4 comentarii:

  1. Aia cu sase mesaje dintr-un foc ma exaspereaza si pe mine. De parca nu ar putea baga toate informatiile intr-un singur semese... si asa nu le platesc, deci nu cred ca-i o chestiune legata de numarul de caractere :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. deci suntem mai multi, poate facem o petite ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Abonament rulz :))
    Bine...e nasol daca nu platesti factura :)) Sa vezi atunci stres cu sms-uri.

    RăspundețiȘtergere
  4. la studenti, merge si cu cartela, te combini mai usor :))

    RăspundețiȘtergere